pameenduro |
Date: Tuesday, 20-08-2024, 9:53 AM | Message # 1 |
|
|
Messages: 13
|
Reproofs:
|
Respect
[ 0 ]
|
Offline
|
|
Ένα θέμα τεράστιο για τους δίχρονους κινητήρες. Μια κουβέντα που δεν τελειώνει ποτέ. Μίξη στο ντεπόζιτο η εμπιστοσύνη στην τρόμπα λαδιού?
Κάτοχος ενός CRM 250 MK2.
Επειδή το μηχανάκι έχει αρκετές ώρες στην πλάτη του και τα έχει τα χρονάκια του όταν το αγόρασα το πήρα με κολλημένο μοτέρ επειδή η τρόμπα λαδιού τα κακάρωσε σε εντουροβολτα με αποτέλεσμα τραγικό για το μοτέρ.
Έκατσα έφτιαξα το μοτέρ όλο καινούργιο και έφτασε η ώρα να το βάλω μπροστά. Για αρχή έκανα μια μικρή μίξη σε μια σύριγγα ώστε να σκάσει το μηχανάκι και αφού πήρε μπροστά έκατσα και το τελείωσα.
Από εκεί και μετά όμως δεν εμπιστεύομαι την τρόμπα λαδιού και κάνω την μίξη στο ντεπόζιτο να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Και με το σκεπτικό ότι καταργώ την τρόμπα λαδιού κάνω συνέχεια μίξη στο ντεπόζιτο.
Και τώρα η ερώτηση φωτιά. Τι αναλογία βενζίνας λαδιού βάζουμε οεο?
Σε αναζήτηση που έκανα δεν υπάρχει πουθενά να γράφει πόσο αναλογία πρέπει να κάνουμε. Από διάφορους φίλους, γνωστούς, μάστορες η απάντηση είναι 20ml λαδιού στο 1 λίτρο βενζίνας.
Και η επόμενη ερώτηση φωτιά είναι με τι λάδι, τι μάρκα λάδι? Γιατί από εταιρία σε εταιρία η ποιότητα λαδιού είναι τεράστια.
Για να δω γνώμες, απόψεις.
Ευχαριστώ
|
|
|
|